accessibility-icon
share-icon
ארכיון, צילום: דובר צה"ל

פרסום ראשון: עבריינים פרצו לבסיס וגנבו נשק מאוהל של לוחמים

אריאל עידן

אריאל עידן

יג אב ה'תשפה (07.08.25)

45

11

like

2

dislike

מכת גניבת אמצעי הלחימה מבסיסי צה"ל נמשכת • הערב פרסמנו לראשונה כי עבריינים פרצו לבסיס שדה תימן בדרום, נכנסו לאוהל של לוחמים וגנבו נשק תחמושת ומחסניות


אחת מהתופעות החמורות שאיתה מתמודדים בצה״ל זו גניבת הנשקים ואמצעי הלחימה מבסיסי צה״ל בכל רחבי הארץ. כמעט מדי חודש ישנן פריצות לבסיסי צה״ל ושטחי כינוס ונגנבים אמצעי לחימה רבים שמציפים את ארגוני הפשיעה וגופי הטרור.

הערב פרסמנו לראשונה בחדשות 14 כי במהלך הלילה האחרון עבריינים פרצו לבסיס שדה תימן שבדרום, נכנסו לאוהל של הלוחמים וגנבו ממנו נשק מסוג M16 ותחמושת. מצ״ח פתחה בחקירת האירוע לצד ניסיונות של המשטרה להגיע לנשק הגנוב.

מדובר צה״ל נמסר: בעקבות המקרה נפתחה חקירה של המשטרה הצבאית החוקרת. מטבע הדברים לא ניתן לפרט על חקירה שמתנהלת.

עקבו אחרינו גם ב-Google News