אחרי הניצחון הכפול בסיבוב הקודם, בית"ר ירושלים תפגוש הערב (חמישי) את ריגה הלטבית במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג – במטרה להשיג מקדמה לקראת משחק הגומלין שייערך בשבוע הבא.
כוכבי הקבוצה, עומר אצילי וסילבה קאני, לא ייכללו בסגל ונותרו בארץ. המאמן ברק יצחקי מקווה להסתדר גם בלעדיהם, להשיג תוצאה טובה – ולהגיע בראש שקט למשחק השני.

רגע לפני, קיים יצחקי מסיבת עיתונאים ואמר: "אנחנו שמחים להגיע לרגע הזה. עברנו שלב אחד ולפנינו עוד משחק לא פשוט – כמו כל משחק באירופה, בטח כששני המשחקים מתקיימים בחוץ. היום אנחנו מתחילים כאן, במגרש הביתי של ריגה, ואני מבין שהוא יהיה מלא. נצטרך לבוא בשיא המוכנות – ובטח לפתוח טוב יותר מהמשחק הקודם".
על היריבה אמר: "ריגה קבוצה מאוד מאומנת, עם דרך משחק ברורה. ניתחנו את המשחקים שלהם מול דילה גורי. צריך לזכור שבליגה המקומית שלהם הם כבר אחרי אמצע העונה – כך שהם מגיעים בכושר טוב. אני מקווה שגם אנחנו נגיע בשיא המוכנות, כדי להציג את הכדורגל שלנו. זה הכדורגל שאנחנו מאמינים בו – ונמשיך לשחק אותו בכל מגרש".

לגבי היעדרותם של אצילי וקאני אמר יצחקי: "עומר וסילבה לא המריאו איתנו – זו עובדה. הם משחקים על אותה עמדה, אבל יש לנו סגל חזק וטוב מספיק כדי לבוא מחר מוכנים. זה חלק מהכדורגל – שחקן אחד חולה, שחקן אחר אחרי פגיעת ראש. נגיע עם הכלים שיש – והם מספיק טובים כדי להציג יכולת טובה".
לסיום, התייחס לפתיחת העונה החיובית של המועדון מעיר הבירה: "יש דברים שאני מרוצה מהם ויש כאלה שפחות. התחלנו את העונה עוד לפני מחנה האימונים, גם שם היו משחקים, ואני רואה את השיפור ממשחק למשחק. הייתה לנו נפילה מול סוטייסקה ברומניה – ואסור שזה יחזור. באירופה אין מקום לטעויות – אנחנו חייבים להיות מרוכזים לאורך כל המשחק, במיוחד מול קבוצה איכותית כזו".
