דרמה בשידור חי בסרביה: שר ההשקעות הציבוריות, דארקו גלישיץ', לקה בשבץ מוחי קשה במהלך הופעת אורח בערוץ הטלוויזיה TV Pink. גלישיץ', הנחשב לאחד האנשים הקרובים ביותר לנשיא סרביה, אלכסנדר ווצ'יץ', הובהל לבית חולים במצב קשה מאוד, שם הרופאים נאבקים על חייו.
האירוע התרחש בזמן שגלישיץ' התראיין בתוכנית אירוח. במהלך השידור, נראה השר יושב על כיסאו, אך לפתע קולו נקטע והוא לא הצליח לדבר. מגישי התוכנית, שהבחינו במצוקתו, עצרו את הריאיון וזמן קצר לאחר מכן הוא הובהל לבית החולים.
👀 👉 EL MINISTRO SERBIO 🇷🇸 DE 52 AÑOS, DARKO GLIŠIC FUE INTERNADO EN ESTADO GRAVE TRAS SUFRIR UN "ACV" (derrame cerebral) DURANTE UNA ENTREVISTA EN TELEVISIÓN.https://t.co/RPyV0YYM87 pic.twitter.com/uHPW4BMPTp
— YOLANDA RODRÍGUEZ VILLORIA (@VilloriaYolanda) August 6, 2025
דראגן י. ווצ'יצ'ביץ', העורך הראשי של אתר "אינפורמר" שחשף את הסיפור, מסר: "הוא כעת בבית החולים, במצב קשה מאוד, מחוסר הכרה. הוא לא רק אחד הקרובים, אלא המקורב ביותר של נשיא סרביה".
שר הבריאות הסרבי, זלטיבור לונצ'אר, עדכן על מצבו של גלישיץ' לאחר ניתוח חירום מורכב שעבר. "הניתוח הסתיים וארך יותר מהצפוי", אמר לונצ'אר. "צוותים רבים טיפלו בו, מכיוון שהיה מדובר בשילוב מסוכן של קריש דם ודימום מוחי. השר מונשם, ו-24 השעות הקרובות יהיו קריטיות להחלמתו".
לדברי שר הבריאות הסרבי, הגעתו המהירה של גלישיץ' לבית החולים הייתה מכרעת. "הדבר הטוב הוא שהוא הגיע בזמן והניתוח בוצע בשעות הראשונות. כעת גופו צריך להילחם". נשיא סרביה, אלכסנדר ווצ'יץ', שהה לצד מקורבו במרכז החירום מהרגע הראשון, ובהמשך פרסם בחשבון האינסטגרם שלו מסר תמיכה קצר :
"החזק מעמד!"