פעוט בן שנתיים טבע היום (רביעי) בבריכה פרטית בצפון. כוחות ההצלה מבצעים בו פעולות כעת החייאה.
מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 12:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על פעוט שנמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה בבריכה בבית במועצה אזורית מרום הגליל. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בפעוט כבן שנתיים. עדכון בהמשך".
