איש ההסברה מקס וייפר, שחשף ברשת את האחות ההולנדית שאיימה לפגוע בישראלים, הסביר בריאיון לעודד מנשה בתוכנית ישראל הבוקר: "איך שראיתי את כל ההתכתבויות איתה ואת הצילומי מסך, ישר הבנתי שיש פה משהו שהוא חריף, שצריך לפעול בהתאם".
"עשיתי ישר את הסרטון פנייה לעוקבים שלי כדי שימצאו אותה, ידווחו לגורמים הנכונים בהולנד", תיאר וייפר, "ותוך פחות מ-24 שעות, ברוך השם, עצרו אותה. היא תחת חקירה, בעזרת השם גם יטפלו בה כמו שצריך".
@maxveiferאחות מהולנד מאיימת להזריק למטופלים ישראלים מנת יתר
וייפר הוסיף: "בגלל שההסברה שלנו היא מאוד מאוד חלשה, אנחנו די מפסידים בהסברה, אפשר להגיד, בגלל שכל הפייק ניוז וכל מה שהם מפזרים ברשתות החברתיות שלהם על המלחמה, זה לא מפסיק – אז השנאה כנגדנו היא גוברת וגוברת".
