בתוכנית "סטורי לילה" התקשרו אמש (שלישי) לזמר גידי גוב, על רקע חתימתו על מכתב האומנים תחת הכותרת "עוצרים את הזוועה בעזה", ושאלו אותו אם הוא מתכוון למשוך את חתימתו, אולם הזמר ניתק את השיחה.
מאיר שמצוב מתוכנית "סטורי לילה" התקשר לזמר גידי גוב לשאול אותו אודות המכתב: "רציתי את תגובתך על הסערה של המכתב שחתמת עליו", אולם הזמר ענה: "אין לי תגובה".

שמצוב הוסיף לשאול: "אתה מתכוון למשוך את החתימה שלך כמו שעשו אמנים אחרים?". גוב השיב: "יקירי, כל טוב לך". שמצוב לא וויתר ושאל שוב: "אבל אתה לא חושב שזה קצת פגע ברגשות של המון ישראלי?". הזמר לא הסכים להשיב ובשאלה האחרונה בה נשאל אם הוא לא להגיב על כך, גוב ניתק את הטלפון.
כזכור, עשרות אומנים חתמו על עצומה, שפורסמה תחת הכותרת "קריאת קהילת הכלכלה והאמנות: עוצרים את הזוועה בעזה", הכוללת קריאה לעצירת הלחימה, שחרור החטופים, והפסקת פעולות צבאיות שבעיני החותמים מהוות הפרה של עקרונות מוסריים ואנושיים.

בין החותמים: חוה אלברשטיין, גידי גוב, אסף אמדורסקי, חמי רודנר, יעקב גלעד, אסתר שמיר, צרויה להב, צרויה שלו ואחרים. העצומה גררה שלל תגובות וביקורת ציבורית נרחבת כאשר בין השאר גם הזמר עידן עמדי, שנפצע במלחמה בעזה, ביקר בחריפות את חותמי העצומה וכתב: "אפסים נמאסתם".
