המשטרה עצרה אמש (שלישי) 16 מפרי סדר לאחר שחסמו את נתיבי איילון בתל אביב, זאת לאחר שחלקם סירבו להתפנות מהכביש, לא נשמעו להוראות השוטרים ואף תקפו את כוחות הביטחון, תוך הבערת מדורות וצמיגים על צירי תנועה מרכזיים וגרימת נזק לציוד משטרתי.
"כלל הצירים נפתחו מחדש והתנועה חזרה לסדרה, לאחר שהמשטרה הפעילה אמצעים לפיזור ההפגנות. חופש המחאה והביטוי אינו החופש להצית שריפות, לחסום כבישים ראשיים, לפגוע בחופש התנועה של רבים, לפרוץ מחסומי משטרה או לתקוף שוטרים", נמסר.
בעקבות ההתפרעויות הכריז קצין משטרה על ההפגנה כבלתי חוקית. במשטרה הדגישו כי מדובר באירוע הפרת סדר חמור, וציינו כי ייערכו מעצרים נוספים. "כוחות המשטרה ממשיכים לפעול בשטח לפיזור ההפגנה ולהשבת הסדר", נאמר מטעם המשטרה.
