החזית ביהודה ושומרון: צה"ל הודיע הערב (שלישי) כי כוחות צה"ל ומג"ב החרימו מאות אלפי שקלים שמקורם בטרור, לצד אמצעי לחימה, במהלך פעילות מבצעית בחטיבת מנשה.
בהודעה המלאה נכתב: "במהלך הלילה (ב'), פעלו לוחמי סיירת צנחנים ולוחמי מג״ב איו״ש, בהכוונת שב״כ במבצע בכפר ברטעה הפלסטיני שבחטיבת מנשה. הכוחות סרקו יותר מ-50 מבנים, בהם איתרו והחרימו ציוד לחימה, מאות אלפי כספי טרור ועצרו שני חשודים בהחזקתם.

במקביל, כוחות צה"ל פעלו במספר כפרים ברחבי יהודה ושומרון וסרקו מאות מבנים. הכוחות פעלו בחברון ויטא שבחטיבת יהודה שם עצרו ארבעה מבוקשים ובטולכרם שבחטיבת אפרים עצרו מבוקש נוסף.
צה״ל, מג״ב ושב״כ ימשיכו לפעול בכל מקום בו ידרשו, לסיכול טרור ולשמירה על ביטחון אזרחי מדינת ישראל".
