עובדים בבית החולים רמב"ם בחיפה טוענים כי ניתנה להם הוראה מהנהלת המוסד שלא לשדר את ערוץ 14 בטלוויזיות במקום, בטענה שמדובר בערוץ "שמעורר התנגדות ופוגע ברגשות", כך פרסם בועז גולן.
על פי העדויות שנחשפו לראשונה בערוץ 14, הועברה הנחיה מפורשת למזכירות בית החולים שלא להציג את הערוץ. בתכתובת פנימית שהופצה נכתב: "לפי הנהלת בית החולים חל איסור לשים בטלוויזיות ערוץ 14. בבקשה שימו לב לנושא הזה".
עובדים בבית החולים העידו כי מי שניסה להמרות את ההוראה, נתקל באיומים. אחת העובדות שטענה כי מדובר בהנחיה לא חוקית, הופנתה להנהלה. אחרים סיפרו שנאמר להם בעל פה ששידור הערוץ עלול להוביל לזימון לשימוע. לטענתם, אין מדובר באירוע חד פעמי אלא במדיניות שיטתית.
חלק מהתלונות הגיעו מהמחלקה האונקולוגית, שם, סורבה בקשת מטופלים לצפות בערוץ 14 באזור ההמתנה. לעובדים נאמר כי "זו הנחיה מלמעלה, לשים רק ערוץ 12", ובמקרים אחרים נטען כי הצפייה בערוץ "פוגעת ברגשות העובדים הערבים".
לידי ערוץ 14 הגיעו הקלטות, צילומי מסך ועדויות של רופאים התומכים בטענות על הדרת הערוץ. "אצלנו בהנהלה לא העירו לאף אחד שצופה באל-ג'זירה", ציין אחד הרופאים, "אבל על ערוץ ישראלי, יש איסור".
