ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שלישי) בבסיס הקליטה והמיון בתל השומר, יחד עם ראש אגף כוח אדם, אלוף דדו בר-כליפא, ונפגש עם מתגייסים חדשים לחיל השריון ולחיל ההנדסה הקרבית.
"אני פה בבסיס קליטה ומיון עם מחזור נוסף של מתגייסים לחיל השריון ולחיל ההנדסה הקרבית, שני חילות שעשו נפלאות במלחמה הזו", אמר ראש הממשלה, "זה המחזור השישי של הגיוס תוך כדי המלחמה, ומספר המתגייסים עולה מגיוס לגיוס".

"זו עדות אדירה גם לרוח הלחימה שמפעמת בנו, וגם לרוח האחדות. שני הדברים האלה בעצם נתנו לנו את הניצחונות הגדולים שהשגנו עד היום; גם בלהכות את החמאס, להכות את חיזבאללה, להפיל את משטר אסד, להכות את איראן", המשיך נתניהו.
"ההישגים האלה, כמובן, הם מאחורינו, אבל עדיין יש צורך להשלים את תבוסת האויב בעזה, לשחרר את כל חטופינו, להבטיח שעזה לא תהווה יותר איום על ישראל. אנחנו לא מוותרים על אף אחת מהמשימות הללו".

"אנחנו נעשה את זה יחד באמצעות ההקרבה הגדולה של הלוחמים שלנו והלוחמות שלנו. יש גם גידול עצום במספר הנשים, הבנות שמתנדבות לתפקידי לוחמה. אני חושב שזה מעיד על העוצמה שיש בעם הזה כדי להבטיח את נצח ישראל".
