accessibility-icon
share-icon

בעקבות סרטון התבוסתנות בגל"צ: מגישת ערוץ 14 במסר ל"לשעברים"

דסק C14

דסק C14

יא אב ה'תשפה (05.08.25)

28

9

like

1

dislike

מגישת ערוץ 14 טל מאיר ביקרה בחריפות את הסרטון ששותף ב"גלי צה"ל" בו קראו מספר בכירים להפסקת המלחמה: "זה אירוע בלתי נתפס! איך הם מרשים לעצמם עוד לדבר" • לדבריה, "היהירות הזו היא שהובילה אח"כ גם ל-7 באוקטובר, ועכשיו, הם עוד מעיזים לדבר נגד הכנעת חמאס ברצועה" • צפו


מגישת ערוץ 14 טל מאיר ביקרה היום (שלישי) בחריפות את הסרטון ששותף ב"גלי צה"ל, בו מספר בכירים קראו להפסקת המלחמה: "זה אירוע בלתי נתפס! איך הם מרשים לעצמם עוד לדבר? היהירות הזו היא שהובילה אח"כ גם לשבעה באוקטובר. ואילו עכשיו, הם עוד מעיזים לדבר נגד הכנעת חמאס ברצועה".

שי רוזנגרטן, יו"ר תנועת "אם תרצו" שנכח באולפן, הצטרף לדבריה והדגיש את החומרה בכך שהסרטון שותף בידי תחנת רדיו צבאית: "העובדה שזה משודר ברדיו של החיילים, זה דבר שהוא מזעזע כפליים".
שי קלח, טייס קרב לשעבר, טען כי האירוע הוא חלק ממגמה מסוכנת שהחלה בהסכמי אוסלו והמשיכה בהתנתקות מגוש קטיף ובעסקת שליט: "ישנם שלושה אלמנטים מרכזיים שהביאו לטבח שמחת תורה: הבריחה מגוש קטיף, עסקת שליט, והסרבנות", והוסיף כי כל הדוברים בסרטון היו קשורים לאחד מן הצעדים האלו.

בנוסף, מאיר התייחסה לסרטון מן הארכיון שהוצג במהלך הדיון, הסרטון, מתקופת המאבק לשחרור גלעד שליט, בו נראים אותם בכירים טוענים כי שחרור מחבלים, גם רוצחים כבדים, אינו מהווה סכנה ביטחונית, וטענה כי "היהירות הזאת היא שהובילה גם לשביעי באוקטובר, והם עוד מעיזים לדבר נגד הכנעת חמאס".

כוחות צה"ל ממשיכים בפעילות ברצועת עזה
maximize-image
צילום: דובר צה"ל

כזכור, בסרטון ששותף בחשבון ה-X של תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל, הופיעו בכירים לשעבר במערכת הביטחון, שקראו להפסקת המלחמה, וטענו כי המשך הלחימה מוביל ל"אובדן ביטחונה וזהותה" של המדינה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News