כוחותינו ממשיכים להכות בארגוני הטרור בעזה מהאוויר ומהקרקע, במבצעי חיסול ממוקדים והשמדת תשתיות מבצעיות. בדרום הרצועה פשטו הכוחות על מבנים ששימשו את חמאס לתכנון פיגועים, פוצצו פירי מנהרות, וחיסלו מחבלים שניסו להתקרב אליהם בזמן הפעולה, כך פרסם היום (שלישי) דובר צה"ל.

בצפון עזה איתרו לוחמינו אמצעי לחימה, השמידו תשתיות טרור, ותקפו מהאוויר מבנים צבאיים ששימשו את המחבלים להפעלת חוליות. פירים תת־קרקעיים נהרסו, ומספר מחבלים חוסלו במקביל להתקדמות הכוחות בשטח.

הפעולות מתבצעות בשילוב מודיעין מדויק של אמ"ן ושב"כ, שמכוון את הכוחות אל מטרות בעלות ערך גבוה. המטרה: לשבש את פעילות חמאס, לפרק את תשתיותיו ולהמשיך את הלחץ הצבאי עד להכרעה מלאה.
