צעיר בשנות ה־20 לחייו משועפאט נעצר בחשד שתקף באכזריות את בת זוגו במספר מקרים שונים. באחד מהם, לפי החשד, דקר אותה בגבה, ליווה אותה לטיפול רפואי, ולאחר סיומו לקח אותה ליער סמוך, שם איים על חייה. מעצרו הוארך ביומיים.
מממצאי החקירה עולה כי החשוד תקף את זוגתו באלימות במספר מקרים. באחד מהם, בעקבות ויכוח, הטיח בה כסא ברזל וגרם לה לחבלות. במקרה אחר, לאחר שעזבה את ביתם המשותף, הגיע החשוד לביתה, תקף אותה באלימות קשה, דקר אותה בגבה, ואז ליווה אותה לטיפול רפואי. לאחר הטיפול, לקח אותה ליער סמוך ואיים לרצוח אותה.

במקביל, נעצרו שני תושבי ירושלים נוספים, בשנות ה־30 וה־40 לחייהם, בחשד שתקפו את בנות זוגם בשני מקרים שונים בדרום העיר. החשודים נעצרו על ידי שוטרי תחנת עוז, הועברו לחקירה ומעצרם הוארך.
ממשטרת ישראל נמסר: "נמשיך להיאבק באלימות בכלל, ובאלימות במשפחה בפרט, ללא פשרות, תוך איתור המעורבים ומיצוי הדין עמם".
