accessibility-icon
share-icon

"להיכנס בהם חזק יותר": ליהיא גרינר תוקפת את מחאת האמנים

נעמי רחליס

נעמי רחליס

יא אב ה'תשפה (05.08.25)

22

10

like

1

dislike

ליהיא גרינר לא נשארת אדישה למחאת קומץ האמנים - וקוראת "להיכנס בעזה חזק יותר, כי אנחנו נלחמים במפלצות" • אחרי שטיל איראני החריב את ביתה - היא דורשת פעולה נחושה מהמדינה, ומטיחה האשמות קשות על ההתנהלות • צפו בריאיון


כוכבת הרשת ליהיא גרינר יצאה הבוקר (שלישי) במתקפה חריפה נגד עצומת האמנים הקוראת לעצירת המלחמה בעזה. בריאיון לטל מאיר בתוכנית "ישראל הבוקר" הביעה גרינר את עמדתה התקיפה בנושא.

"קבוצת פריבילגים": עידן עמדי נגד עצומת האמנים להפסקת המלחמה

"קבוצת פריבילגים": עידן עמדי נגד עצומת האמנים להפסקת המלחמה

180
03.08.25|אדם מיכלשווילי

כשנשאלה על דעתה בנוגע למחאה, השיבה גרינר: "הם אומרים שצריך לעצור את 'מה שקורה בעזה'? אז כן – צריך לעצור את הסיוע ההומניטרי, להיכנס לעזה ולתת בראש". היא המשיכה והוסיפה: "להיכנס בהם חזק יותר, כי אנחנו מתמודדים עם מפלצות שלא צריכים להיות פה – והורסים את העולם".

maximize-image
כוחותינו בבית חאנון | צילום: דובר צה"ל

דבריה של גרינר נאמרו על רקע מצבה האישי המורכב. ביתה נפגע כתוצאה מפגיעת טיל איראני, ומאז היא ומשפחתה פונו וממתינים לשיקום הבניין. במהלך הריאיון, היא הביעה תסכול רב מההתנהלות הבירוקרטית ומהעובדה שטרם החלו עבודות התיקון, חודשיים לאחר האירוע.

"אמרו לנו שנחזור הביתה תוך חודשיים, אבל עדיין לא התחילו לתקן את הבניין", סיפרה. היא ציינה כי בשל ההבטחה לחזרה מהירה, מס רכוש אינו מאפשר להם לשכור דירה חלופית, מה שמותיר אותה ואת 400 המשפחות הנוספות שפונו מהבניין בחוסר ודאות.

"עכשיו הבנתי מה זה טיל": ליהיא גרינר משחזרת את הפגיעה בביתה

"עכשיו הבנתי מה זה טיל": ליהיא גרינר משחזרת את הפגיעה בביתה

17
16.06.25|רבקה שורק
עקבו אחרינו גם ב-Google News