הצהרת תובע הוגשה הבוקר (שלישי) נגד שני תושבי כרמיאל, בני 31 ו-37, שנעצרו לאחר חקירה שניהלה משטרת ישראל, בחשד לפריצות וגניבות בעשרות אלפי שקלים מרשתות פארם ומזון ברחבי הצפון.
המקרה החל בסוף יולי, כאשר התקבל במשטרה דיווח על פריצה לעסק בעיר כרמיאל, שם נגנבו מעטפות עם אלפי שקלים. שוטרי המחוז הצפוני פתחו בחקירה והצליחו להתחקות אחר זהות החשודים ולעצור אותם. בחיפוש ברכב השייך לאחד מהם אותר סכום כסף מזומן בסך עשרות אלפי שקלים, לצד אקדח דמה.

מחומר החקירה עולה כי השניים קשורים למקרי גניבה נוספים באזור הצפון. כך למשל, באמצע החודש הקודם גנב אחד החשודים בשמים מרשת חנויות מוכרת בכרמיאל ונתפס ביציאתו מהחנות בעקבות צפצוף השקית ביציאה. כמו כן, אריזות בשמים אותרו בחיפוש בביתו.
במקרה נוסף, פעלו השניים לסופר בעיר עפולה, שם מילאו את העגלה במוצרים רבים ויצאו דרך פתח הכניסה מבלי לשלם.
כאמור, עם סיום שלב החקירה, הוגשה הצהרת תובע נגד השניים בבית משפט השלום בעכו לקראת הגשת כתב אישום נגדם בגין העבירות המיוחסות להם. בנוסף, הוגשה בקשה למעצרם עד לתום ההליכים.
