accessibility-icon
share-icon
צפו בריאיון המלא | צילום: ערוץ 14

נטלי דדון על עצומת האומנים: "את הנזק שלו זה כבר עשה"

דביר כהן

דביר כהן

י אב ה'תשפה (04.08.25)

23

1

like

0

dislike

נטלי דדון הגיבה לעצומת האומנים נגד המלחמה בריאיון לדנה ורון: "את אף אחד לא מעניין אם זה עומר אדם או מישהי שכבר לא רלוונטית בתרבות - את האישור בעולם שאנחנו 'מבצעים פשעי מלחמה' כבר קיבלו"


הדוגמנית, אושיית הרשת והפעילה החברתית, נטלי דדון הגיבה היום (שני) לעצומת האמנים נגד המלחמה, בריאיון לדנה ורון במהדורה המוקדמת: "עצם העובדה שבעולם הכותרת שיוצאת היא 'אומני ישראל', את אף אחד לא מעניין אם זה עומר אדם או מישהי שכבר לא רלוונטית בתרבות – את הנזק שלו זה כבר עשה. את האישור הם קיבלו בעולם לזה שאנחנו 'מבצעים פשעי מלחמה'".

"זה מכאיב בלב, בנשמה", הוסיפה דדון, "במיוחד כשאנחנו עוברים את כל העליהום הזה, את כל הטירוף הזה, והקמפיינים נגד מדינת ישראל מבחוץ – ואנחנו בעיקר נפגעים מתוכנו. מתוכנו יוצאים האישורים והחותמות, מתוך התקשורת שלנו, מתוך האומנים שלנו".

maximize-image
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

דדון סיכמה: "בשורה התחתונה, אני חושבת שאנחנו באמת צריכים לשאול את עצמנו על כל פעולה שאנחנו עושים היום – האם אני של ישראל? מהבוקר, כשאני פותחת את העיניים שלי אני שואלת, מה אני עושה היום? איך אני משפרת לנו? איך אני מנסה בכל אופן? ובסוף, כשאני עושה את הצעדים האלה, ומתוכנו יוצאות כאלו עצומות, שאת תולשת שיערות בבית, והתקשורת יושבת באולפנים, ובסוף פוגעת בנו מתוכנו – את אומרת, בשביל מה?"

עקבו אחרינו גם ב-Google News