accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

הלחימה בעזה נמשכת: מחבלים חוסלו, תשתיות טרור הושמדו | צפו

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

י אב ה'תשפה (04.08.25)

5

3

like

0

dislike

כוחותינו ממשיכים לפעול בצפון ובדרום רצועת עזה נגד מחבלי חמאס, תוך חיסול מחבלים והשמדת תשתיות טרור מהאוויר, מהים ומהיבשה - כולל יעדים תת-קרקעיים ומבנים מבצעיים


כוחותינו ממשיכים בפעולה רחבה נגד ארגוני הטרור ברחבי רצועת עזה, זאת בהכוונת אגף המודיעין (אמ"ן) ובשיתוף פעולה עם שירות הביטחון הכללי (שב"כ).

בצפון הרצועה, כוחות אוגדה 162 פועלים בשטח, ובמהלך פעילות חטיבה 401 במרחב דארג׳ תופח זוהו מספר מחבלים. כלי טיס של חיל האוויר תקף את המטרה – וכלל המחבלים חוסלו.

כוחות צה"ל ממשיכים בפעילות ברצועת עזה
maximize-image
images-count3+
צילום: דובר צה"ל
כוחות צה"ל ממשיכים בפעילות ברצועת עזה
maximize-image
images-count3+
צילום: דובר צה"ל

במקביל, כוחות אוגדה 99 ממשיכים באיתור והשמדת תשתיות טרור תת-קרקעיות ועל-קרקעיות בצפון הרצועה.

בדרום רצועת עזה, כוחות אוגדת עזה (143) ואוגדה 36 פועלים נגד חוליות טרור ותשתיות אויב. במהלך הפעילות השמידו הכוחות מבנים ומערכות תת-קרקעיות ששימשו את מחבלי חמאס.

כוחות צה"ל ממשיכים בפעילות ברצועת עזה
maximize-image
images-count3+
צילום: דובר צה"ל
כוחות צה"ל ממשיכים בפעילות ברצועת עזה
maximize-image
images-count3+
צילום: דובר צה"ל

בנוסף, כלי שיט של חיל הים תקף תשתית טרור בדרום הרצועה, אשר שימשה את חמאס לתכנון פיגועים נגד כוחות צה"ל הפועלים באזור.

עקבו אחרינו גם ב-Google News