בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) ביומיים את מעצר הבית של פעיל ההסברה יוסף חדד בעקבות בקשת המשטרה. סנגורו, עו"ד אפרים דמרי, הודיע כי בכוונתו לערער על ההחלטה, כך דיווח כתבנו המשפטי יאיר אלטמן.
סנגורו של חדאד, עו"ד אפרים דמרי, ציין בדיון כי זו אינה הפעם הראשונה שחדד ובני משפחתו מותקפים. הוא ביקש מנציגת המשטרה לאשר כי ערבים ישראלים תקפו את חדד ואת משפחתו בטיסה לדובאי, ונציגת המשטרה השיבה: "זה ידוע לכולם. בתיק החקירה אין דבר שעוסק באירוע הזה".
סנגורו של חדד עו"ד אפרים דמרי
עו"ד דמרי שאל אם המשטרה יודעת על איומים מצד גורמי חוץ כלפי חדאד, ונציגת המשטרה השיבה: "אין לכך עדות בתיק. הנושא ייבדק". בהמשך ביקש לאשר כי לא נגרם נזק לגוף, והנציגה השיבה: "תודה לאל".
הסנגור טען כי הוויכוח שפרץ בכביש נסב סביב היותו של חדאד "ציוני נלהב", ולטענתו אותו אדם תקף את חדד על רקע גזעני. נציגת המשטרה השיבה: "זו גרסתו, אך זה לא משתקף מחומר החקירה".

כשנשאל כמה פעולות חקירה מצריכות את הישארותו של חדד במעצר בית, נציגת המשטרה השיבה: "שלוש". עו"ד דמרי טען עוד כי אין ראיה לכך שהירי כוון לעבר התוקף, אך נציגת המשטרה סירבה להשיב לשאלה.
עו"ד דמרי ציין כי נערך עימות, וכי "המתלונן עצמו מאשר שאפילו הוא לא ראה את הנשק" – דבר שנציגת המשטרה אישרה. בדיון נחשף גם כי בהקלטה מהאירוע נשמע אחד מהמעורבים אומר: "עללה ילעלק".
