ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (ראשון) לסרטוני הזוועה שפרסם חמאס, בהם נראים החטופים רום ברסלבסקי ואביתר דוד במנהרות עזה. בסרטון שפרסם לציבור, תקף נתניהו בחריפות את ארגון הטרור.
לדבריו, "החמאס לא רוצה עסקה. הוא רוצה לשבור אותנו באמצעות סרטוני הזוועה האלה, באמצעות תעמולת הזוועה השקרית שהוא מפיץ בעולם".

נתניהו סיפר כי שוחח עם משפחות החטופים: "כמוכם, גם אני הזדעזעתי אתמול. ראיתי את סרטוני הזוועה של הבנים היקרים שלנו, רום ואביתר. צלצלתי למשפחות, חיבקתי אותן בשמי ובשם רעייתי, גם בשמכם".
עוד הוסיף: "אתה רואה אותם נמקים בצינוק. אבל המפלצות של חמאס שעוטפות אותם – להם יש זרועות עבות בשר. הם מרעיבים את הבנים שלנו כמו שהנאצים הרעיבו את היהודים".

נתניהו סיים במסר תקיף: "אנחנו לא נישבר. אני מתמלא בנחישות עוד יותר חזקה לשחרר את בנינו החטופים, לחסל את החמאס, ולהבטיח שעזה לא תהווה יותר איום על מדינת ישראל".
