מגישת חדשות 14, מגי טביבי, חתמה הערב (ראשון) את צום תשעה באב בשידור חי במהלך המהדורה המרכזית. "סיום צום תשעה באב. חורבן הבית. תזכורת אמיצה לא רק למה שאבד, אלא למה שעדיין מוטל עלינו לבנות", אמרה טביבי.
עוד הוסיפה: "בית המקדש שבינינו, מתוך רצון כן לחבר ולתקן את השבר הלאומי. הלוואי והיינו שם, הלוואי ועוד נהיה".
מיד לאחר מכן, בירכה "שהכל נהיה בדברו" על כוס מים ושברה את הצום לעיני המצלמות, כשחברי הפאנל באולפן עונים "אמן".
