טרגדיה בראשון לציון: בבית החולים שמיר-אסף הרופא נקבע הערב (שבת) מותה של נערה בת 14, שנפלה מגובה רב יחד עם ילדה בת 12 בבניין נטוש ברחוב הרצל פינת הכרמל בעיר. הילדה הנוספת פונתה אף היא במצב קשה מאוד עם חבלה רב מערכתית, כשהיא מונשמת ומורדמת.
האירוע התרחש בסביבות השעה 18:50, אז התקבל דיווח במוקד מד"א על שתי נערות שנפלו מגג בניין – ככל הנראה קומה שמינית – בבניין היקב הישן בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לשתיים טיפול ראשוני ופינו אותן בניידות טיפול נמרץ לבית החולים.
המשטרה הודיעה כי היא פתחה בבדיקת נסיבות המקרה. מהחקירה הראשונית עולה כי לא מדובר באירוע פלילי. כוחות משטרה פועלים בזירה, בשיתוף גורמי רווחה, והשירות לזיהוי פלילי פועל לאיסוף ממצאים במקום.
מזק"א נמסר כי מתנדבי הארגון מטפלים בזירה הקשה באיסוף הממצאים.
החקירה נמשכת.
