accessibility-icon
share-icon
צילום: מד"א
צילום: מד"א

2 ילדות נפלו מגובה רב בראשון לציון - מצבן קשה

נעמי רחליס

נעמי רחליס

ט אב ה'תשפה (03.08.25)

14

5

like

2

dislike

דיווח ראשוני: שני ילדות נפלו לפני זמן קצר מגובה של מספר קומות בסמטת בצלאל שבראשון לציון • צוותי מד"א שהוזעקו למקום מעניקים טיפול רפואי לשני הפצועות, שמצבן מוגדר קשה מאוד • הרקע עוד לא ברור


שתי ילדות כבנות 12 ו-14 נפלו הערב (ראשון) מגובה של שמונה קומות, בבניין היקב הישן ברחוב הרצל פינת הכרמל שבראשון לציון. האירוע התרחש בסמוך לשעה 18:49, אז התקבל הדיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון.

צוותי מד"א העניקו לשתיים טיפול רפואי ראשוני במקום. אחת מהן, בת 14, פונתה תוך כדי פעולות החייאה כשהיא במצב אנוש וסובלת מחבלה רב מערכתית. השנייה, בת 12, פונתה כשהיא מורדמת ומונשמת במצב קשה עם חבלות רבות. שתיהן הועברו לבית החולים שמיר אסף הרופא בניידות טיפול נמרץ.

מארגון זק"א נמסר כי השתיים נפלו ככל הנראה מקומה שמינית בבניין, והרקע למקרה טרם התברר. כוחות משטרה וחוקרי זיהוי פלילי פועלים בזירה ופתחו בחקירה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News