במהלך החודשיים האחרונים פעלו לוחמי המילואים של צוות הקרב החטיבתי 179, בפיקוד אוגדת עזה (143), בדרום רצועת עזה – במסגרת פעילות נרחבת לסיכול תשתיות טרור של ארגוני הטרור במרחב.
במהלך הלחימה, השמידו הכוחות מאות תשתיות טרור – מעל ומתחת לקרקע – לרבות מבנים צבאיים ששימשו לירי, תצפיות ופעילות מבצעית נגד כוחות צה"ל. כוחות ההנדסה של החטיבה פעלו בשטח בשיתוף עם חיל האוויר, והשמידו בין היתר מבנים ממולכדים, עמדות צליפה וירי, ופירים של מנהרות טרור.

במהלך הפעילות השמידו הכוחות תוואי תת-קרקעי באורך של כ-300 מטרים. בנוסף, אותרו עשרות פירי מנהרות, רקטות, משגרים ואמצעי לחימה נוספים ששימשו את ארגוני הטרור.



בצה"ל מציינים כי כוחות הביטחון ממשיכים לפעול בעומק רצועת עזה – תוך שילוב כוחות מהקרקע ומהאוויר – במטרה לשבש את פעילות הטרור ולהגן על ביטחון תושבי מדינת ישראל.
