ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית המאגד את רוב הנהגים במדינה התייחס היום (ראשון) לאירוע החמור בו נהג אוטובוס נרגם באבנים בצפון, זאת על רקע בריונות בכביש.
בהודעה מטעם הארגון נכתב: "לא יעלה על הדעת שמקרי תקיפה מסוג זה יתרחשו באוטובוסים. מדובר באירוע חמור ובלתי מתקבל על הדעת. אנו קוראים למשטרה לפעול במהירות, לאתר את החשוד ולהעמידו לדין – תוך מיצוי מלא של הדין. היום בו נהג ירצח באוטובוס קרוב מתמיד".

מוקדם יותר היום, המשטרה חשפה כי תושב העיר נצרת בן 38 נעצר ונחקר אודות אירוע שבו נהג אוטובוס נפצע מאבנים שנזרקו לעברו, זאת לאחר חקירה מאומצת. הצהרת תובע הוגשה בבית המשפט השלום בנצרת באמצעות פרקליטות מחוז צפון טרם הגשת כתב אישום נגדו.
עם קבלת הדיווח על התקרית, שוטרי המחוז הצפוני הגיעו למקום, אספו ממצאים ופתחו בחקירה ממנה עלה כי החשוד נסע ברכבו סמוך לנהג האוטובוס, עצר את רכבו, ירד ממנו ורגם את נהג האוטובוס באבנים דבר שהוביל לפציעתו ופינויו לבדיקות בבית החולים.
