בשבועות האחרונים הצליחה יחידת 'ברקאי', האחראית על פיקוח ובקרה על עבודות שירות בשירות בתי הסוהר, לתפוס חב מאסר שנמלט לפני כ-8 שנים. החשוד הצליח להמלט משירותי הביטחון ונמנע מלהיכנס לכלא מאז 2017, ומאז נרדף על ידם.
המעקב הגיע לשיא כשבלש מהיחידה יצר איתו קשר ברשת החברתית, תיאם מפגש באזור מגוריו בנתניה במסווה של רכישת כרטיסים למסיבה. במהלך המפגש, בלשי היחידה בשיתוף המשטרה עצרו אותו והעבירו אותו לבית סוהר השרון כדי להשלים את תקופת המאסר.

במשך השנים שנמלט, האיש שינה שמות והתנייד בין עשרות כתובות בכל הארץ, מאילת ועד נתניה. למרות זאת, פעילות מדויקת ויצירתית של היחידה הובילה לתפיסתו ולהבאתו להשלמת העונש.
