על רקע פרסום סרטי התעמולה ארגון הטרור הרצחני חמאס, בהם נראים חטופינו, רום ברסלבסקי ואביתר דוד כשהם מורעבים ובמצב נפשי קשה מאוד, כמו גם הקיפאון במו"מ והשכשלתו על ידי חמאס, דרור שלום, מפתח ורמ"ד לחימה טקטית, התראיין היום (ראשון) בתוכנית ישראל הבוקר אצל עודד מנשה.
בשלב מסויים במהלך הריאיון, החל להסביר: "אנחנו צריכים להבין, החמאס לא בורח, הוא פשוט מאוד יוצא לאיזושהי חופשה על חשבוננו. אנחנו מפחדים לפתוח באש, והם פותחים בשמפניה".

לאחר מכן, ביקש שלום להעביר מסר לכל הנהגת החמאס בדוחא, בקטאר, ופתח במונולוג חוצב להבות בערבית: "אנחנו יודעים איפה אתם. אתם אלה שחיים עכשיו בקטר. אנחנו נגיע אליכם. ושתדעו שעכשיו נפתחת, או-טו-טו נפתחת הדלת הראשונה של הגיהינום, וזו דלת האש. ואנחנו גם מריחים ממלחמת ריח הפחד עד לכאן".
