ילד כבן 3 אותר הבוקר (חמישי) כשהוא סגור בתוך רכב מסחרי ברחובות, לאחר שככל הנראה שהה בו במשך שעות הלילה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בדיקות רפואיות וקבעו כי הילד לא נזקק לפינוי לבית חולים.
חובש בכיר במד"א, מאיר סער, סיפר כי אחד מעוברי האורח במקום, גבר שיצא להליכת בוקר, הבחין בבכי מתוך הרכב. כשהציץ פנימה, זיהה את הילד נסער ובוכה. הוא החל לדפוק על דלתות הבתים הסמוכים, ובחלוף כמה דקות הצליח לאתר את הבעלים של הרכב ולהוציא את הילד.
לדברי החובש, משיחות עם עדי ראייה הילד שהה ברכב במשך מספר שעות. "הערנות של האזרח הצילה את חייו", ציין סער והוסיף: "למרבה המזל, מזג האוויר היה קריר, ואם הילד היה נשאר שם זמן נוסף – זה היה עלול להיגמר בטרגדיה. נתנו לו לשתות מים, ערכנו בדיקות רפואיות, ובשלב הזה לא נדרש לפינוי לבית חולים".
