שוטרי תחנת גלילות במרחב ירקון עצרו הלילה (בין רביעי לחמישי) במרכז הרצליה רוכב אופנוע ספורט יוקרתי, שעל פי החשד החזיק סמים מסוכנים בכמות גדולה, אשר יועדה להפצה ולסחר.
במהלך פעילות יזומה ברחוב שמואל הנגיד בעיר, הבחינו השוטרים באופנוע שביצע עבירות תנועה ועורר את חשדם. לאחר שעצרו את הרוכב לבדיקה, נערך חיפוש בתיק שנשא עמו – ובו נמצאה כמות גדולה של חומרים החשודים כסמים מסוכנים.

