פרסום ראשון: שוטרי מרחב הנגב ולוחמי המשמר הלאומי דרום איתרו בפזורה הבדואית בנגב מעל 10,000 כדורי תחמושת, מקלע מא"ג, 4 נשקים M16 ואקדח, רימונים מוסבים וחממת גידול קנאביס.
אתמול פרסמנו בחדשות 14 אודות ההפקרות בבסיסי צה"ל והאמל"ח הרב שנגנב משם באופן קבוע, מה שהפך לצינור החמצן של ארגוני הפשע והטרור בישראל.

לצד תפיסת האמל"ח הרב, נתפס גם סוחר אמל"ח מהפזורה הבדואית בנגב וברשותו נתפסו 700,000 שקלים במזומן וכסף זר. במרחב נגב של המשטרה עסוקים כל העת בפעילות למיגור הפשיעה באזור, ומברכים על תפיסות מהסוג הזה.


