שוטרי תחנת גבעתיים עצרו שוהה בלתי חוקי שהועסק באתר בנייה בעיר, לאחר שנתפס עם אישור עבודה מזויף. בתום חקירה מואצת הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.
ביום שני האחרון (28.7) בצהריים, הבחינו שוטרי תחנת גבעתיים בהולך רגל שחצה רמזור באור אדום ונכנס במהירות לאתר בנייה ברחוב הדגנים בעיר. בדיקה שנערכה במקום העלתה כי מדובר בשוהה בלתי חוקי תושב חברון, בן 35, שהועסק באתר בנייה תוך שהציג למעסיקיו אישור עבודה מזויף.
השוטרים עצרו את החשוד, ועיכבו לחקירה גם את שני המעסיקים – תושבי אום אל פחם בני 46 ו-49. בסיום החקירה, השב"ח נכלא, בעוד המעסיקים שוחררו בתנאים מגבילים.

ממשטרת ישראל נמסר כי האירוע הוא חלק ממבצעי אכיפה ממוקדים שמתקיימים נגד העסקת, הסעת והלנת שוהים בלתי חוקיים, כחלק ממאמץ כולל לחיזוק ביטחון הציבור.
בתום החקירה, יחידת התביעות של מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד החשוד בגין כניסה או ישיבה בלתי חוקית בישראל ושימוש במסמך מזויף, לצד בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.
