במשטרת ישראל מתמודדים עם גל פשיעה נרחב, ואלימות פלילית חמורה מצד עבריינים בכל רחבי הארץ. הערב חשפנו ציטוטים מתוך ישיבה בה השתתפו בכירים במשטרה, במהלכה נמתחה ביקורת חריפה על צה״ל.
הביקורת מגיעה על רקע הגניבות החוזרות ונשנות מבסיסי צה"ל. המאבק של המשטרה הופך מיום ליום למורכב יותר אך היא מנסה עד כמה שניתן לאתר עוד ועוד אמצעי לחימה בלתי חוקיים.

רק לאחרונה חשפנו בחדשות 14 את הנתונים המדאיגים: לפני ה-7 באוקטובר הוחזקו בנגב כ-70,000 אמצעי לחימה שונים, וכעת מוחזקים למעלה מ-150,000 אמצעי לחימה. רובם, נגנבו מבסיסי צה״ל ושטחי כינוס.
רק כדי לסבר את האוזן, בחודש האחרון נגנבו מבסיסי צה״ל למעלה מ-70,000 קלעים על פי הערכות המשטרה, ובחצי שנה האחרונה נתפסו בנגב למעלה מ-120,000 קליעים שנגנבו מבסיסי צה״ל.

על רקע רצף האירועים הללו, פרסמנו הערב את הציטוטים מפי גורם בכיר במחוז הדרומי של המשטרה שתוקף בחריפות את צה״ל על הפקרת בסיסיו. בין היתר אמר אותו גורם: ״כל קליע שנורה בדרום – זה קליע שנגנב מצה״ל״.
בצה״ל יהיו חייבים לקחת את הנושא ברצינות, כדי למנוע את זליגת האמל״ח לארגוני הפשיעה ולגורמי טרור.
