טל גלבוע דודתו של החטוף גיא גלבוע דלל גינתה בחריפות אתמול (שלישי) בריאיון ליערה זרד את הסיוע שמעניקה התקשורת הישראלית לקמפיין "ההרעבה בעזה": " החטופים לא מעניינים אותם – הם מרעים את המצב מרגע לרגע, ונותנים לחמאס לגיטימציה".
לדבריה, המציאות בשטח הפוכה מזו המצטיירת בתקשורת. היא ציטטה עדות ששמעה מהחטוף ששב, טל שוהם, לפיה עזה "מפוצצת מזון ויש סיוע הומניטרי בלי סוף", בעוד החטופים הישראלים "הורעבו בצורה סדיסטית וחולנית".

גלבוע פנתה ישירות לאנשי התקשורת בישראל: "אני חושבת שאתם צריכים לשבת עם הכתבים הצבאיים שלכם ולהבין מה הקמפיין שלכם עושה לחטופים. ומי שיודע מה הקמפיין של אינוס נוח'בות בשדה תימן עשה לחטופים בזמן שהם נמצאים שם, יכול רק לדמיין ולשער מה החטופים עוברים עכשיו".
היא חתמה במסר נחרץ, תוך שהיא מזכירה את תמונתו של אחיינה מיום החטיפה: "אנשים שכחו. מי שמורעב בעזה, והקמפיינים היחידים שצריכים לפתוח פה את ערוצי התקשורת בוקר, צהריים וערב, הם למען החטופים שלנו".
