accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה | צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90
אילוסטרציה | צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

עם 100 אלף שקלים: תיק שאבד ברכבת הוחזר לנוסע

דביר כהן

דביר כהן

ה אב ה'תשפה (30.07.25)

3

1

like

0

dislike

בזכות שיתוף פעולה מהיר של פקחי רכבת ישראל, תיק עם כ-100 אלף שקלים הוחזר לנוסע המודאג • מנהל המשמרת בתחנת נתניה: "לסייע לנוסע ולהעלות לו חיוך על הפנים שווה עולם ומלואו"


פקחי רכבת ישראל השיבו אתמול (שלישי) תיק עם כ-100 אלף שקלים לנוסע מודאג ונסער שאיבד אותו ברכבת. הנוסע פנה למנהל המשמרת בתחנת הרכבת בנתניה, בטענה ששכח את התיק שלו על הרכבת, כשבתכולתו צ'קים וכסף מזומן בסכום של כ-100 אלף שקלים, לצד כרטיסי אשראי ומסמכים אישיים.

מנהל המשמרת יצר קשר עם פקחי הרכבת ניב דהן ושלו יאיר לוי, שמיד החלו בסריקת הרכבת לאורכה ולרוחבה – ולאחר מספר דקות איתרו את התיק האבוד והשיבו אותו לנוסע המודאג.

maximize-image
images-count1+
צילום: דוברות רכבת ישראל

בסיום האירוע, מנהל המשמרת בתחנת נתניה מסר: "במהלך המשמרת הגיע אליי נוסע נסער וסיפר ששכח תיק על הרכבת עם כסף בסכום של כ-100 אלף שקלים. קודם כל הרגעתי אותו ונתתי לו כוס מים קרים, והייתי לצדו לכל אורך הדרך".

"יצרתי קשר עם פקחי הרכבת ממנה ירד, ולאחר מספר דקות הודעתי לנוסע המודאג שהתיק שלו עושה את דרכו חזרה אליו", הוסיף מנהל המשמרת, "לסייע לנוסע כזה ולהעלות לו חיוך על הפנים זה עולם ומלואו בשבילי, ואני מודה על ההזדמנות לעבוד ברכבת ולעשות כאלה חסדים".

maximize-image
images-count1+
צילום: דוברות רכבת ישראל

ברכבת ישראל מזכירים לנוסעים לנהוג ביתר תשומת לב בכל הנוגע לחפצים אישיים ברכבת, במיוחד בימי הקיץ המאופיינים בכמות נסיעות גבוהה. בכל מקרה של אבדה ברכבת, ניתן לפנות לאחד מצוותי הרכבת, למוקד במספר *5770 או להגיע לאחת ממחלקות האבדות ומציאות הממוקמות בתחנת ת"א סבידור מרכז ומרכזית המפרץ.

עקבו אחרינו גם ב-Google News