לוחמי משמר הגבול במרחב הדרום סיכלו אתמול (שני) הברחה של סמים במשקל של מעל ל-100 קילוגרם, בשווי של כ-5 מיליון שקלים שהיו מוכנים להפצה בשוק השחור כמו גם אמצעי לחימה בלתי חוקיים.
במהלך פעילות מבצעית במרחב הנגב, לוחמי מג"ב דרום, יחד עם שוטרי ופקחי מועצת מרחבים הבחינו ברכב חשוד סמוך לאתר הפסולת דודאים. נהג הרכב החשוד שזיהה את הכוח האיץ את רכבו ונמלט מהמקום.


התנהגות זו עוררה את חשדם של הלוחמים שהחלו בסריקות נרחבות באיזור בו נצפה הרכב החשוד. במהלך הסריקות נתפסו עשרות קילוגרמים של סמים מסוגים שונים וכן תחמושת רבה.
כאמור, בסך הכול נתפסו כ-100 ק"ג סמים מסוג חשיש, כ-4.5 ק"ג קריסטל וכ-1.5 ק"ג גראס ארוזים ומוכנים להפצה. כמו כן, הכוחות החרימו 185 כדורים מסוגים 5.56 ו-7.62. הסמים והאמל"ח שנתפסו הועברו לחקירות בתחנת רהט להמשך טיפול.
