accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה

בתום מרדף: לוחמי מג"ב סיכלו הברחת סמים בשווי 5 מיליון שקלים

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

ה אב ה'תשפה (30.07.25)

1

like

0

dislike

כוחות מג"ב ושוטרי מועצת מרחבים הבחינו ברכב חשוד סמוך לאתר הפסולת דודאים שבנגב, שהאיץ וברח ברגע שהבחין בהם • בתום סריקות הלוחמים איתרו סמים בשווי מיליוני שקלים כמו גם אמצעי לחימה בלתי חוקיים, שהועברו להמשך טיפול במשטרת רהט


לוחמי משמר הגבול במרחב הדרום סיכלו אתמול (שני) הברחה של סמים במשקל של מעל ל-100 קילוגרם, בשווי של כ-5 מיליון שקלים שהיו מוכנים להפצה בשוק השחור כמו גם אמצעי לחימה בלתי חוקיים.

במהלך פעילות מבצעית במרחב הנגב, לוחמי מג"ב דרום, יחד עם שוטרי ופקחי מועצת מרחבים הבחינו ברכב חשוד סמוך לאתר הפסולת דודאים. נהג הרכב החשוד שזיהה את הכוח האיץ את רכבו ונמלט מהמקום.

maximize-image
images-count1+
לוחמי מג"ב עם הסמים והאמל"ח שהוחרמו במבצע בדרום | צילום: דוברות המשטרה
maximize-image
images-count1+
כדורי תחמושת שנתפסו במרחב הדרום | צילום: דוברות המשטרה

התנהגות זו עוררה את חשדם של הלוחמים שהחלו בסריקות נרחבות באיזור בו נצפה הרכב החשוד. במהלך הסריקות נתפסו עשרות קילוגרמים של סמים מסוגים שונים וכן תחמושת רבה.

כאמור, בסך הכול נתפסו כ-100 ק"ג סמים מסוג חשיש, כ-4.5 ק"ג קריסטל וכ-1.5 ק"ג גראס ארוזים ומוכנים להפצה. כמו כן, הכוחות החרימו 185 כדורים מסוגים 5.56 ו-7.62. הסמים והאמל"ח שנתפסו הועברו לחקירות בתחנת רהט להמשך טיפול.

עקבו אחרינו גם ב-Google News