בלשי משטרת חולון יחד עם לוחמי זרוע ת"א במג"ב פשטו אתמול (שלישי) על בית הימורים בלתי חוקיים בחולון, ותפסו בו מעל 60,000 שקלים במזומן וכ-40 מחשבים. כמו כן, שתי חשודות בהפעלת בית ההימורים נעצרו לחקירה.

השוטרים והבלשים פשטו על הבית במסגרת המאבק של משטרת ישראל נגד תופעת ההימורים הבלתי חוקיים, שלדבריה משמשים צינור חמצן כלכלי ומהווים פלטפורמה לגורמים עבריינים.

כאמור, במהלך הפעילות נתפסו במקום כ-40 מחשבים המשמשים לכאורה להימורים, בנוסף לחומר החשוד כסם מסוג קנאביס וכסף מזומן בסכום של כ-60,000 שקלים.
