מירב אושר, בתו של אבי הי"ד שנרצח בפיגוע בבקעה בשנת 1991, שיתפה היום (רביעי) בריאיון לעודד מנשה בתוכנית "ישראל הבוקר" כי המחבל שרצח את אביה שוחרר ומתגורר בסמוך אליה: "זה גמר אותי. התחננתי בפני חברי כנסת שלא ישחררו אותו וביקשתי שלא יחזירו אותו לבקעה – אבל הוא חזר לבקעה, וזה פשוט לא יאומן".
"הרוצח מסתובב עם בית יפה, עם רכב טוב, עם מענקים חודשיים של הרשות הפלסטינית, והוא התקבל בברכה עם אורות וחגיגות ובקלאוות", תיארה מירב, "הוא גם ניסה לא פעם להיכנס ליישובים ולעבוד, כאילו הוא לא רצח את אבי אושר, החקלאי האהוב, והייתי צריכה כל פעם להתריע בפני החקלאים ולומר להם שהוא מסתובב, ועל מה שקרה, וכל פעם ככה לתזכר את זה".

הבת השכולה סיפרה על הפיגוע: "אנחנו גרים בבקעה משנת 76. אבא שלי הגיע לכאן להתיישב, ובשנת 91 ירד למטע התמרים. שם היה הפועל שלו, שעבד אצלו 15 שנה, ופשוט שחט אותו עם מצ'טה של גדיד תמרים. שחט אותו כמעט 18 דקירות, קשר אותו וזרק אותו ברכב והחביא אותו".
"אחרי שהוא נתפס ונכלא ב-2013, לצערי הרב, הוא שוחרר במחווה ללא תמורה, כלומר לא החזירו עבור זה שום דבר", המשיכה מירב, "והוא חזר למקום ממנו הוא רצח והתיישב שם, ומאותו רגע הוא רק פרח, הקים עסקים, עסק לשטיפה, עסק לעבודות עפר, מסתובב ברחבי הבקעה עם רכב חדיש, וכאילו כלום לא קרה אף פעם".
