שר התיירות, הבינוי והשיכון, חיים כץ, נענה היום (שלישי) לבקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו וישמש בנוסף לתפקידו הנוכחי, כשר הבריאות ושר הרווחה.
בסמוך לאישור מינויו על ידי הממשלה היום, השר חיים כץ קיים פגישת עבודה ראשונה עם מנכ"ל מד"א אלי בין. ביום חמישי הקרוב תתקיים ישיבה עם ועד עובדי כללית, בצל המשבר המתמשך בקופת החולים.


השר חיים כץ אמר על המינוי: "אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון. אפעל כמיטב יכולתי כתמיד, לסייע בקידום הנושאים העומדים על סדר היום בתחומי הבריאות והרווחה. אני מקווה שאצליח להמשיך את עבודתם המעולה של יעקוב מרגי ואוריאל בוסו״.
כאמור, מינויו של כץ מגיע בעקבות פרישת סיעת ש"ס מהממשלה, שבמסגרתה התפטרו השרים יעקב מרגי ואוריאל בוסו ממשרדי הרווחה והבריאות, בהתאמה.
