accessibility-icon
share-icon
תיעוד מתוך המנהרה ובה אמצעי הלחימה שאותרו | קרדיט: דובר צה"ל

לוחמי חטיבת גולני איתרו מנהרה באורך קילומטר בתוך רצועת עזה

שמואל קוגן

שמואל קוגן

ד אב ה'תשפה (29.07.25)

9

9

like

1

dislike

צה"ל מפרסם הערב כי כוחות צוות הקרב של חטיבת גולני, בפיקוד אוגדה 36, ממשיכים לפעול במרחב חאן יונס שברצועת עזה • במסגרת הפעילות אותרה מנהרה באורך של קילומטר, ובה מטענים ואמצעי לחימה של חמאס


צה"ל מפרסם הערב (שלישי) כי כוחות צוות הקרב של חטיבת גולני, בפיקוד אוגדה 36, ממשיכים לפעול במרחב חאן יונס שברצועת עזה. במסגרת הפעילות אותרה מנהרה באורך של קילומטר, ובה מטענים ואמצעי לחימה של חמאס.

תיעוד ממצלמות הגוף של לוחמי סיירת גולני ברצועת עזה | קרדיט: דובר צה"ל

maximize-image
כוחות צה"ל ברצועת עזה |קרדיט: דובר צה"ל

בהודעה דובר צה"ל המלאה נכתב: "במסגרת הפעילות, לוחמי גולני ולוחמי יהל״ם איתרו מנהרה באורך של קילומטר ובעומק של כ-15 מטרים, אשר בתוכה הוסתרו אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס ובהם מטענים, נשקים מסוג קלאצ׳ניקוב וטילי RPG. המנהרה הושמדה בחלקה.

תיעוד של השמדת תשתיות טרור ברצועת עזה | קרדיט: דובר צה"ל

בנוסף, הכוחות חיסלו עשרות מחבלים והשמידו תשתיות טרור רבות בהן מבנים צבאיים, מצבור אמצעי לחימה, עמדות תצפית ועמדות שיגור שכוונו לעבר כוחותינו.

כוחות פיקוד הדרום ממשיכים לפעול נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה על מנת להגן על ביטחון אזרחי מדינת ישראל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News