הלום קרב שמחה הבוקר (שלישי) מול בניין משרד הביטחון בפתח תקווה נעצר על ידי המשטרה, לאחר שלדבריה חסם את הכניסה לבניין ואף ניסה להימלט. בתום החקירה הוא שוחרר לביתו. מהמשטרה נמסר כי הם מבינים את הרגישות הרבה של המאבק.
בתוך כך, הלומי הקרב ממשיכים בימים אלה במחאתם מול משרד הביטחון בפתח תקווה, בדרישה שהמדינה תכיר בפגיעות הנפשיות שמהן הם סובלים, כשוות ערך לפציעות הפיזיות של לוחמים אחרים. לדבריהם, הם מרגישים "שקופים", ונאבקים על הכרה במצבם.

כתבתנו מילן עמר דיווחה: "כרגע נראה שאין שום רצון, לפחות ככה אני רואה את זה, להגיע איתם לאיזשהו הסכם. בהחלט מדובר בפציעה שהיא שקופה. איך שאומרים, קשים ייסורי הנפש מייסורי הגוף. צריך לקחת את זה בחשבון ולטפל בהם בהתאם".
