accessibility-icon
share-icon
צילום: ערוץ 14

יותם זמרי מגיב ליאיר לפיד: על סמך מידע מבצעי - מדובר בליצן

דביר כהן

דביר כהן

ג אב ה'תשפה (28.07.25)

14

10

like

0

dislike

פאנליסט הפטריוטים יותם זמרי הגיב ליו"ר האופוזיציה, שטען כי "על סמך מידע מודיעיני ומבצעי" אם לא נסיים את המלחמה עכשיו החטופים לא יחזרו • לדברי זמרי: "אם לפיד היה יו"ר האופוזיציה במלחמת העצמאות, הוא היה באמצע אומר - 'חבר'ה, איבדנו חצי אחוז מהאוכלוסייה, לא צריך מדינה, בואו נחזור לאירופה'"


פאנליסט הפטריוטים יותם זמרי הגיב הערב (שני) בתוכנית ליו"ר האופוזיציה יאיר לפיד שטען כי "על סמך מידע מודיעיני ומבצעי" אם לא נסיים את המלחמה עכשיו החטופים לא יחזרו: "אני גם אגיד לאזרחי ישראל, שגם אני חשוף למידע מודיעיני-מבצעי, ומדובר בליצן חד משמעית. זה המידע אומר, יש ממש אף אדום כזה באמצע של המידע".

לאחר מכן ציין זמרי כלפי חבר הפאנל עמיחי אתאלי כי הוא כרגע "בלמטה של הרכבת הרים, אבל אין מה לעשות – אלה החלופות שיש בפנינו. יש ממשלה שלפחות אומרת, מצהירה ועשתה כמה דברים במהלך השנתיים האלה כדי להראות שהיא רוצה לנצח – והיא גם ניצחה בכמה מקומות".

maximize-image
פעילות כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

מנגד, לדברי זמרי, "יש את הליצן הזה, הוא יו"ר האופוזיציה. מדובר ביו"ר האופוזיציה. מה זאת אומרת 'אנחנו נכנסים ויוצאים והם ממלכדים'? אתה מציע לצאת – מה אתה חושב שהם יעשו עם השטח הזה? אתה אומר בעצמך, הם מלכדו אותו".

המגיש ינון מגל הוסיף: "מה הם יעשו עם החטופים? אוקיי, אנחנו יוצאים. איך מחזירים את החטופים?" וזמרי חתם באנקדוטה: "אם יאיר לפיד היה יו"ר האופוזיציה במלחמת העצמאות, הוא היה באמצע אומר – 'חבר'ה, איבדנו חצי אחוז מהאוכלוסייה, לא צריך מדינה, בואו נחזור לאירופה'. אנחנו נשמור על אורך רוח, למרות הקשיים, נאמין שהולכים לניצחון".

עקבו אחרינו גם ב-Google News