ח"כ משה סעדה התראיין היום (שני) לתוכנית "האולפן הפתוח" עם בועז גולן, ושיתף בזיכרונותיו הקשים מהימים של גירוש גוש קטיף, אז עבד בפרקליטות. לדבריו, הוא הוטרד מאוד מהאווירה ששררה סביבו באותה תקופה: "אני בתוך הפרקליטות ומסתכל ימינה ושמאלה – וכולם ששים ושמחים", סיפר סעדה.
"אני מגיע לעבודה, ואני אחראי לבדוק אם יש אלימות של שוטרים כלפי המתיישבים, זה התפקיד שלי. אני מדליק את הטלוויזיה ורואה את בתי הכנסת, ואני פשוט פורץ בבכי", תיאר סעדה.

עוד הוסיף חה"כ: "הלכתי, החתמתי כרטיס יציאה מהעבודה, למרות שהייתי כל היום, ואמרתי: אני לא יכול, לא רוצה, אני לא עובד היום".
לדברי סעדה, עמיתיו לעבודה בפרקליטות לא חשו כמוהו: "אני מסתכל ימינה ושמאלה על כל העובדים, כולם ששים ושמחים. אני אומר לעצמי: אתה רואה? האח שלך בוכה, האח שלך מתפלל בבית כנסת. לוקחים בית כנסת והורסים – איך אפשר לשמוח ביום כזה".
