ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) לקמפיין של ארגון הטרור הרצחני חמאס, והדגיש: "אין רעב בעזה, אין מדיניות של רעב בעזה, ואני מבטיח לכם שיש לנו מחויבות להשיג את מטרות המלחמה שלנו".
נתניהו הבהיר שעל אף תעמולת חמאס, ישראל נחושה להשיג את יעדיה: "נמשיך להילחם עד שנשיג את שחרור החטופים שלנו ואת השמדת היכולות הצבאיות והשלטוניות של חמאס. הם לא יהיו שם יותר".

ברקע הקמפיין השקרי, יש לציין כי לפני המלחמה הוכנסו לרצועה 73 משאיות מזון וסיוע מדי יום בממוצע, כיום מוכנסות כ-80. בנוסף, כמעט כל תמונות ה"רעב" מעזה (אם לא כולן) מציגות ילדים כחושים באופן חולני לצד הורים בריאים. אין דבר כזה "רעב סלקטיבי".
