פאנל "הפטריוטים" התייחס הערב (ראשון) לקמפיין השקרי של "הרעב בעזה". הפאנליסט איתמר פליישמן הדגיש כי "יש רעב בעזה, של 20 יהודים שעדיין שבויים בידיים של החמאס, ומוכן שהילדים שלו יהפכו לשלדים – ובתנאי שלא לשחרר את היהודים".
"יש בזה רק דבר אחד טוב", הסביר פליישמן, "אני תמיד אומר את זה בדברים כאלה. זה ידפוק אותנו חזק כל הקמפיין הזה, ברור – אבל לפחות הערבים חושבים שאנחנו מסוגלים לזה. אנחנו לא עושים את זה – אבל לי לא אכפת".
המגיש ינון מגל העיר: "הם חושבים שאנחנו נעשה להם מה שהם רוצים לעשות לנו", ופליישמן השיב: "כל פעם שהשמאל עושה את זה, כמו בדיר יאסין – שהם העלילו את העלילה ואז הערבים נפל עליהם פחד, נו, אם כבר הם אומרים את זה, לפחות שיפחדו".
