accessibility-icon
share-icon
קרדיט: הפטריוטים

יותם זמרי על ה"רעב" ברצועה: "מישהו ראה מבוגר שלד בעזה אחד?"

שמואל קוגן

שמואל קוגן

ב אב ה'תשפה (27.07.25)

18

0

like

0

dislike

הפאנליסט יותם זמרי תקף היום בתוכנית הפטריוטים את קמפיין "ההרעבה בעזה", ואמר כי לממשלה יש חלק באשמה: "היא נתנה גושפנקה לעלילת הדם הזאת" כשהחלה להצניח סיוע הומניטרי לרצועה: "היא בעצם אמרה – יש בעיית רעב ברצועה. לא יעזור, היא הודתה בזה"


הפאנליסט יותם זמרי תקף היום (ראשון) בתוכנית הפטריוטים את קמפיין "ההרעבה בעזה", ואמר כי לממשלה יש חלק באשמה: "היא נתנה גושפנקה לעלילת הדם הזאת" כשהחלה להצניח סיוע הומניטרי לרצועה: "היא בעצם אמרה – יש בעיית רעב ברצועה. לא יעזור, היא הודתה בזה".

maximize-image
עזתים במתחם הסיוע ההומניטרי | צילום: רשתות ערביות

בהמשך דבריו, המשיך זמרי לתקוף את נרטיב "הרעב ההומניטרי", והתייחס לעובדה שלדבריו אין תיעוד של מבוגרים רעבים בעזה: "מישהו ראה מבוגר שלד בעזה אחד? מישהו ראה מבוגר שלד בעזה? תקשיב – אין דבר כזה רעב כשרק ילדים מתים".

לדבריו, "זה רק בחברה הפלסטינית, באמת, החסרת כל ערכים או סוג של אנושיות – שאבא שמנמן יכול להחזיק את הילד שלו ולהגיד 'הילד שלי מת מרעב'. אין את זה. אבל היהודים צריכים להחזיק את זה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News