שגריר ארה"ב בישראל, מייק האקבי, תקף היום (ראשון) בחריפות את האו"ם, וטען כי סיכל את הסכם הפסקת האש בין ישראל לחמאס. האקבי הוסיף ביקורת גם על עיתון ה"ניו יורק טיימס", אשר מרבה להפיץ שקרים ועלילות דם אנטישמיות ואנטי-ישראליות.
Is the UN, NY Times, and Hamas all happy now? I'm sure Hamas is. Their lies & propaganda destroyed cease-fire deal, tried to discredit safe and functioning GHF effort, emboldened Hamas & will result in this complete balagan! Most sad for hostage families-grief prolonged. https://t.co/XMHwF3WqMv
— Ambassador Mike Huckabee (@GovMikeHuckabee) July 27, 2025
בציוץ שפרסם ברשת החברתית X כתב השגריר: "האם האו"ם, הניו יורק טיימס וחמאס מרוצים עכשיו? אני בטוח שחמאס מרוצה. השקרים והתעמולה שלהם חיבלו בהסכם הפסקת האש, ניסו לפגוע במאמצי GHF הפועלים כשורה ובבטחה, חיזקו את חמאס – וכל זה יוביל לבלגן מוחלט. העצוב ביותר – משפחות החטופים שסבלן יימשך".
