accessibility-icon
share-icon
צילום מסך
צילום מסך

השגריר האקבי תוקף: "האו"ם חיבל בהפסקת האש - חמאס מרוצה"

שמואל קוגן

שמואל קוגן

ב אב ה'תשפה (27.07.25)

6

6

like

0

dislike

שגריר ארה"ב בישראל, מייק האקבי, תקף היום בחריפות את האו"ם, וטען כי סיכל את הסכם הפסקת האש בין ישראל לחמאס • האקבי הוסיף ביקורת גם על עיתון ה"ניו יורק טיימס", אשר מרבה להפיץ שקרים ועלילות דם אנטישמיות ואנטי-ישראליות.


שגריר ארה"ב בישראל, מייק האקבי, תקף היום (ראשון) בחריפות את האו"ם, וטען כי סיכל את הסכם הפסקת האש בין ישראל לחמאס. האקבי הוסיף ביקורת גם על עיתון ה"ניו יורק טיימס", אשר מרבה להפיץ שקרים ועלילות דם אנטישמיות ואנטי-ישראליות.

בציוץ שפרסם ברשת החברתית X כתב השגריר: "האם האו"ם, הניו יורק טיימס וחמאס מרוצים עכשיו? אני בטוח שחמאס מרוצה. השקרים והתעמולה שלהם חיבלו בהסכם הפסקת האש, ניסו לפגוע במאמצי GHF הפועלים כשורה ובבטחה, חיזקו את חמאס – וכל זה יוביל לבלגן מוחלט. העצוב ביותר – משפחות החטופים שסבלן יימשך".

עקבו אחרינו גם ב-Google News