שני לוחמי צה"ל נהרגו אמש (שבת) כתוצאה ממטען חבלה שהופעל לעבר נמ"ר שבו נסעו, במהלך פעילות של סיירת גולני במרחב חאן יונס שבדרום רצועת עזה. לוחם נוסף נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי.
לפי הפרשן הצבאי קובי פינקלר עולה כי מדובר במטען שהוצמד לכלי או הופעל בסמוך אליו, בשעה שהכוח פעל באזור במסגרת פעילות לאיתור זירות מטענים. הפיצוץ התרחש סמוך לשעה 18:30, במהלך סריקות בשטח בנוי.

ההרוגים הם סרן אמיר סעד, בן 22 מיאנוח-ג'ת, קצין טכנולוגיה ואחזקה, וסמל ינון נוריאל ואנה, בן 20 מקריית טבעון, לוחם טכנולוגיה ואחזקה. בצה"ל ממשיכים לתחקר את נסיבות האירוע, ובוחנים את הדרך שבה הוצמד המטען, מיקום מדויק של ההפעלה, ורמת המיגון של הכלי שנפגע.
