ידידיה, בנו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' פרסם הלילה (מוצ"ש) פוסט בפייסבוק בו הוא מבקר באופן חריף את בן כספית, ואף אמר כי יתבע אותו על דבריו מהם השתמע כי פרש מצה"ל מרצונו: "בימים הקרובים תקבל ממני תביעת דיבה כדי שהעובדות הללו יתבררו בבית המשפט, הציבור ידע את האמת ואתה תשלם על השקרים שלך".
בפוסט בפייסבוק כתב סמוטריץ' הבן: "הדברים שאמרת הם שטויות והוצאת אותם מהקשרם כך שיראה כי פרשתי משירותי כלוחם וכי נאמרו כנגדי אמירות קשות מחברי לפלוגה ולצוות ומההורים שלהם.
"אני את שירותי כלוחם ככל הנראה עשיתי יותר ממה שאתה עשית בחיל השריון בזמנו (על פי וויקיפדיה). תמרנתי בלבנון בכניסה הגדולה של החטיבה לרכס "אל חיאם", הייתי כארבעה חודשים בסוריה וביצעתי פעילויות רבות יחד עם חברי לפלוגה גם בגזרת "תל כודנה" והכפרים הסמוכים לה, בגזרת 720 הידועה ובכפרים העויינים בסביבה, ביצענו יחד פעילויות רבות קילומטרים פנימה, עברנו התקלויות ועוד".
עוד כתב סמוטריץ' הצעיר: "נכון, כרגע לצערי הרב אינני יכול להיות לוחם. לא מבחירתי, לא כי רציתי ובעיקר לא כי פרשתי. אני לא לוחם כרגע בגלל החלטה שגויה, טיפשית ומקוממת של צה"ל. נלחמתי רבות נגד המערכת ואמשיך להלחם בכדי לחזור לצוות שלי- לתפקיד אליו בחרתי להתגייס ואליו הוכשרתי במסלול.

"משרד מבקר מערכת הבטחון קיבל את פנייתי כנגד מערך הרפואה הצהל"י על כך שבחרו להוריד את הפרופיל הרפואי שלי שלא בצדק. כנגד כל הבדיקות הרפואיות שהראו כי אני כשיר ללוחמה, תחת הסכם מול מרפא מרכז כי במידה והבדיקות יהיו תקינות אני אחזור, כנגד דעה שונה בנושא של רופאה בחירה במערך אשר כבר עשתה את צעדיה לקביעה שונה, לאחר חוסר דיווח על פרטים בפרוטוקול הרפואי כמו שחייבים אלו לעשות ולאחר הליך רפואי לא תקין כנגדי".
"אז אל תספר לי סיפורים על לוחמה, על הרצון לפרוש ועל פטריוטיות מה היא. אתה תמשיך לטנף, ואני, מאז ולתמיד ולעולמי עולמים אבחר בכל בוקר לעשות ככל שביכולתי להלחם, להגן, לשמור ולהקריב את עצמי לצבא ההגנה לישראל
מתוך אהבה, כבוד והמון אידאלים למדינה ולעם היפה הזה", סיכם.
