גל החום הממושך אותו אנו חווים כבר מספר ימים ברצף יגיע לשיאו מחר (ראשון), כאשר הטמפרטורות יעלו בעוד 2-3 מעלות ביחס למה שנמדד היום ובכל אזורי הארץ יורגשו עומסי חום עד קיצוניים.
הטמפרטורה הגבוהה ביותר מחר צפויה להיות בבקעת הירדן ותגיע לכ-46.5-47 מעלות. באזור ים המלח צפויות 46 מעלות וסביב הכנרת ועמק בית שאן 45 מעלות. בנגב 42 מעלות, בשפלה 39-40, מעלות ובהרי יהודה 37 מעלות עם לחות יחסית של 15% בלבד. בגוש דן גם כן ישרור עומס חום כבד מאוד כאשר בצהרים יגיעו הטמפרטורות ל-32 עד 35 מעלות אך עם לחות יחסית של 68%. השירות המטאורולוגי הוציא אזהרות על עומסי חום כבדים באזורים רבים בארץ.

ביום שני תחול ירידה קלה של מעלה אבל עדיין ישרור מזג אוויר שרבי ויורגשו עומסי חום כבדים. ביום שלישי כבר הטמפרטורות יוסיפו לרדת בעוד 2 מעלות. יחד עם זאת, ביום רביעי הטמפרטורות יחזרו להיות ממוצעות למה שמותאם לסוף חודש יולי. אולם גם אז, המעלות יהיו גבוהות ועומסי החום ימשיכו ללוות את הימים שלאחר מכן.
