גבר כבן 50 נהרג אמש (שישי) בהתרסקות ממונע מצנח רחיפה סמוך לחוף ארגמן בנתניה. המצנח התרסק למים סמוך לקו החוף מגובה רב. לאחר בדיקות רפואיות, פרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של הצנחן.
חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א מאור נינו סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד. אזרחים שהיו בחוף סיפרו לנו שהמצנח נפל לתוך המים מגובה רב של כ-20 מטרים והם משו את הפצוע לקו החוף כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועם פציעה רב מערכתית קשה מאוד.
"הם חייגו מיד למוקד החירום 101 של מד"א שהדריך אותם כיצד לבצע פעולות החייאה בסיסיות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה, ולאחר שביצענו מספר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו".
