ארגון הטרור החות'י שיגר אתמול (שישי) טיל בליסטי אל עבר שטחי מדינת ישראל. בעקבות השיגור, אזעקות הופעלו באזור יהודה, ערד וים המלח, דרום הר חברון ויישובי גוש עציון. הטיל יורט והאירוע הסתיים ללא נפגעים.
בהודעת דובר צה"ל בנושא נכתב: "בהמשך להתרעות שהופעלו לפני זמן קצר במספר מרחבים בשטח המדינה, יורט טיל אחד ששוגר מתימן. ההתרעות הופעלו על פי מדיניות".
